31 grudnia 2013

nowy rok - nowa ja :)


Zostało kilka godzin do północy... Hm...
Nie robi to na mnie żadnego wrażenia tak prawdę mówiąc. ;)
Czy ja się starzeje ? :) 
Tak, spędzam sylwestra sama w moim pokoju.
Dzień jak każdy inny... Tyle, że ostatni w 2013 roku :)
Nie potrzebuje się upijać z tego powodu... Wiele fajniejszych imprez było w tym roku :)
Nie ma co podsumowywać. Było dobrze i źle - zależy jaką kwestię by tu rozpatrywać.
Poza tym troche zaczynają mi się mieszać fakty - nie jestem już do końca pewna, co było w którym roku :)

Natomiast pewne jest, że jestem bogatsza o wiele doświadczeń, kilka błędów, troche unisień i chwile szczęścia. Nie jestem niestety pewna, czy uda mi się tych błędów nie powielać.
Kobiety są przecież nieobliczalne :)

Lepiej skupić się na tym co będzie.
Nowy rok nie jest niczym nadzwyczajnym, ot człowiek się starzeje :D
A tak serio - jest to świetna okazja do zmian.
Przede wszystkim:
* BĄDŹ FIT :)
Nie - nie noszę rozmiaru L, ani XL. Mój rozmiar to XS i S :)
W czym rzecz?
Wiem, wiem. To śmieszne kiedy taka dziewczyna mówi 'ale jestem gruba'. :)
Może się tak wydawać komuś, kto stoi obok. To ja sama po sobie widzę, że coś się zmieniło...
Np. kozaki z tamtego roku są za ciasne w łydce! A mój brzuch wygląda, jak w trzecim miesiącu ciąży :)
Chodzi o to by być szczupłą i zdrową sama dla siebie! Skoro kiedyś tak było to przecież można do tego wrócić.
Tak, żeby stanąć przed lustrem i nie wciągać brzucha w opinającej bluzce ;)
Dlatego od Nowego Roku 'zaprzyjaźnię' się z Ewą Chodakowską !
Co jest w tym wszystkim najtrudniejsze?
Znaleźć w sobie siłę i motywację.

Moja główna motywacja: Metoda małych kroczków.

Z motywacją jest lepiej, teraz czas na silną wole.
Siłę, by odmówić sobie zbędnych kalorii, zbędnych wydatków, zbędnych pustych czynności :)...


* BĄDŹ ZORGANIZOWANA :)
Tak, tak, to też nie jest dla mnie łatwe. Żyję w bałaganie. 
Dosłownie i w przenośni :)
Chciałabym utzymać porządek w moim życiu (uczuciowym), a także w otaczającej mnie przestrzeni :)
Organizować swój czas tak, by nie tracić go na puste fejsbookowe czynności...
Organizować swoje wydatki i nie wydawać pieniędzy na rzeczy, których nie potrzebuję.
Do tego dochodzi znany z VLOGów Projekt Denko.
Trzeba umieć się rozstać z kosmetykami :) i nie tylko.
Według mnie powinno dotyczyć to wielu innych kwestii w życiu ;)

W planach mam oczywiście więcej, jednakże to już bardziej osobiste kwestie :)
2014 - nadchodzę! :)
w małym ciele wielka siła





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz